09/15/06
:-: In ultima vreme au inceput sa-mi apara in blog comentarii din partea unor
firme / organizatii ( ce se doresc a fi ) serioase, pentru a-si face publicitate, trimise la insemnari ce nu au
nici un fel de legatura cu continutul mesajului.
Chiar la
insemnarea unde scriu despre se doreste a fi acest blog, deci foarte
vizibila, apare astazi un mesaj de la Public Relations Specialist - Federatia
Nationala pentru Protectia Animalelor - or fi aflat ca am o pisica si un caine :-)
Voi sterge mesajul, dar las aici linkul spre organizatie, care chiar merita
atentie, dar nu promovare prin comentarii spam.
:-: Sau, de curand, am vazut un blog dorit a fi de consultanta, unde autorul isi da doar prenumele si nici o mentiune despre organizatia din care face parte, invitand sa fie contactat pentru a oferi consultanta, cu specificarea sumei disponibile serviciului - aspectele mentionate de Dragos Dehelean sunt primele ce dau credibilitate unui blog.
Posted by Carmen at 09:37:05 am into the following categories:
Despre bloguri,
Bloguri in Business