02/01/06
Am aflat cu intarziere - si se pare ca nici un weblog de la noi nu a facut vreo mentiune - despre Euroblog
2006.org, ce a organizat un survey in noiembrie-decembrie 2005, avand ca
subiect utilizarea
weblogurilor in
PR si managementul comunicarii in Europa.
via LitereIDD
- apare la
eLearning in Romania.
Astazi, 8 februarie, citind articolul Confidente mioritice din Business Magazin, am gasit ca si blogul Puterea comunicarii mentioneaza acest sondaj.
Chestionarul a avut 25 de intrebari si au raspuns 600 de participanti din 33
de tari.
Rezultatele - ce sigur ii vor interesa pe colegii cu
webloguri business, dar nu
numai - arata ca:
- webloguri ca sursa de informare:
- 33% - frecvent
- 37% - ocazional
- 27% - rar
- 3% - nu au auzit
- autori de webloguri
- 74%, din care 18% scriu zilnic
- 42% din cei ce nu au webloguri, vor sa-si deschida in acest an
- avantajele utilizarii weblogurilor:
- reprezinta o tehnologie de de varf
- cost redus
- pot implica si noii angajati
- sunt interconectate cu alte webloguri
- comunicare directa
- segmente noi de audienta
- oportunitate pentru comunicare autentica, personala
- prezinta reactii in timp scurt la diverse evenimente
- se primeste feedback de la cititori.
Ar fi utila organizarea unui astfel de sondaj pentru firmele
romanesti.
Cei interesati inca mai pot participa la
Simpozionul Public
Relations and Social Software: Meeting the Challenges of Weblogs, Podcasts,
Wikis and RSS, ca va avea loc in Stuttgart, intre 16-18 martie.
Posted by Carmen at 11:44:46 am into the following categories:
Bloguri in Business
No Comments/Trackbacks/Pingbacks for this post yet...