English

RoBloggersSurvey2008

marker  Blog/Categorii
marker  Arhiva
marker  Calendar
  • November 2017
    Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    <<  <   >  >>
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      
marker  Cautare
marker  Ultimele comentarii

Rezultate RoBloggersSurvey2007

TPark - sistem de parcare prin mobil

eLiberatica - The Benefits of Open and Free Technologies Conference 2008

Proiectul  Zestre pentru Europa  Capsula Timpului

eLearningBlog este blogul lunii august la jurnalismonline.ro

Castigator la categoria Cel mai informativ blog
marker Pe bloguri despre bloguri

Juriu roblogfest 2008

JobShop Timisoara

eLearningBlog

In Metropotam - Ancheta despre branduri in blogosfera - partea a doua
02/07/08

Cristina Foarfa publica in Metropotam rezultatele ale unei anchete cu subiectul branduri in blogosfera.

Au fost patru intrebari, iar raspunsurile la fiecare vor aparea in cate un articol:

Bloggerii intervievati au fost ( in ordinea in care apar in articol  ): Carmen HolotescuOrlando Nicoara, Alex Mihaileanu, Cristian ManafuAndressa, Eugen ErhanPiticuBogdana ButnarVivi.

Va invit sa cititi raspunsurile interesante si concluziile pe care le-a tras Criz pentru fiecare parte.

Mai jos sunt raspunsurile mele pentru:

Ce inseamna a fi un brand in blogosfera? ( a fi influent, a fi credibil, a fi cunoscut, a avea trafic...? )

Cum nu exista o definitie unanim acceptata pentru un brand, este cu atat mai greu sa definesti un brand in blogosfera - sau un brand al blogosferei sau blogger brand.

Un brand al blogosferei este un nume pe care il recunosti. Un nume care poate fi numele real al bloggerului sau cel cu care semneaza sau chiar numele blogului.

Ce tine de un brand? Un stil de a scrie, un domeniu despre care scrie, design-ul si dinamica in sine a blogului, dar si reactiile pe alte bloguri.

Daca esti un brand esti cunoscut, recunoscut, ai un trafic semnificativ, de obicei esti credibil, influent.

Poti insa sa ai toate aceste calitati si sa nu ajungi un brand.

Nu neaparat un brand trebuie sa si aiba aprecierea tuturor. Asa cum nu toata lumea apreciaza Coca-Cola sau Playboy.

Cum poate deveni un blogger brand?

Nu stiu daca cineva isi poate propune sa devina un brand in blogosfera.

Poti sa iti propui sa iti cresti brandingul personal printr-un blog. Dar un blog poate la fel de bine sa iti distorsioneze brandingul personal, daca nu stii sa construiesti un mesaj corect pentru ceilalti si nu stii sa facilitezi comunicarea cu ceilalti.

A deveni un brand cere o constructie in timp, dar nu exista o reteta spre a ajunge un brand.

Poti descrie niste pasi pe care sa-i parcurgi pentru a ajunge la anumita notorietate, dar aceasta nu iti garanteaza ca vei ajunge si un brand.  

Posted by Carmen at 02:25:32 pm into the following categories: Despre bloguri, Blogosfera romaneasca


Trackback address for this post:
http://www.timsoft.ro/weblog/htsrv/trackback.php?tb_id=979

Comments, Trackbacks, Pingbacks:


Comment:

Putin cam pretentioasa expresia de 'brand in blogosfera'... parerea mea!

Posted by: eu [Visitor] on 02/08/08 @ 00:12
http://malina.vpaun.ro
Comment:

I don'teven know how I ended up here, but I thought this post was
good. I don'tknow who you are but definitely you're
going to a famous bloggr if you aren't already ;) Cheers!

Posted by: Earle [Visitor] on 04/28/14 @ 18:08
http://dietasmilagrosas.over-blog.com/2014/04/como-tomar-creatina.html
Comment:

If yoou have suffered from flu or cold, replace yoour toothbrush.
perms is a comma separated checklist of granted permissionswindow.
Goji Berries maximize the creation of white blood cells.

Posted by: goji actives [Visitor] on 06/24/14 @ 08:30
http://massa-muscular.com

Comments are closed for this post.


Carmen Holotescu
Director Timsoft
Activitati curente
Despre acest blog

marker  Sindicare
marker  Microblog

cirip.ro - microblogging

marker  BlogRoll
  • Colectia de bloguri/RSS romanesti
  • Bloguri educationale romanesti
  • Bloguri business romanesti
  • My favourite eLearning blogs
  • Toate RSS urmarite
  • All RSS I read
  • marker  Blogs Tools
    marker  Powered by