English

RoBloggersSurvey2008

marker  Blog/Categorii
marker  Arhiva
marker  Calendar
  • November 2017
    Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    <<  <   >  >>
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      
marker  Cautare
marker  Ultimele comentarii

Rezultate RoBloggersSurvey2007

TPark - sistem de parcare prin mobil

eLiberatica - The Benefits of Open and Free Technologies Conference 2008

Proiectul  Zestre pentru Europa  Capsula Timpului

eLearningBlog este blogul lunii august la jurnalismonline.ro

Castigator la categoria Cel mai informativ blog
marker Pe bloguri despre bloguri

Juriu roblogfest 2008

JobShop Timisoara

eLearningBlog

Jurnalisti, bloguri, cifre
01/22/08

O cercetare realizata recent - gasita pornind de la o nota a lui Zoso - releva faptul ca jurnalistii englezi nu folosesc materiale de pe bloguri ca sursa pentru articole, desi jumatate dintre ei urmaresc bloguri.

Situatia este mult diferita pentru cei americani, care in procent de 71% citesc bloguri, acestea influentand viteza de reactie, tonul si directia editoriala, iar 27.7% au un blog propriu - conform unui studiu ( .pdf ) Brodeur, citat si de Gandul.

A se vedea si blogul ce discuta studiul - Taking The Blogosphere Seriously - summary results ( .pdf ).

Rezultatele Brodeur sunt apropiate de cele ale unui studiu realizat in vara lui 2007 Arketi Web Watch Survey: Inside B-to-B Media Usage of Web 2.0, care a concluzionat ca 87% dintre jurnalistii de business folosesc blogurile ca sursa primara sau secundara de informatii.

La nivelul populatiilor americana si engleza se constata o mica diferenta in ceea ce priveste acceptarea inovatiilor tehnologice; coeficientul IIIP Innovation Confidence Index ( considerat new metrics for the knowledge economy ) este 58 pentru SUA, respectiv 55 pentru UK. Se pot urmari valorile pentru celelalte 10 state, variind intre increderea / deschiderea cea mai mare in Emiratele Arabe - 76 si cea mai scazuta - 38, in Olanda - conform Institute for Innovation & Information Productivity (IIIP)  Innovation Confidence 2007 Index, via ReadWriteWeb.

In Franta, in 2006, Fleishman-Hillard Paris blogging survey ( .pdf ) arata ca 45% din jurnalistii contactati consultau bloguri pentru idei, cercetare, 63% recunoscand ca blogurile influenteaza opinia publica.

Later: Faptul ca doar 31% dintre francezi considera Internetul o sursa credibila de informatii, pare in contrast cu increderea in bloguri a 45% dintre jurnalisti si cu parerea a 63% dintre acestia, ca blogurile influenteaza opinia publica. Informatia referitoare la increderea francezilor in informatiile online, la distanta destul de mare de radio, presa scrisa si TV, apare in studiul realizat de TNS-Sofres pentru La Croix - via MyKinda ( ce apare, am gasit ieri, ca partener media pentru Conferinta Web2.0 europeana Plugg ).

Care ar fi situatia la noi?

Probabil mai mult de jumatate dintre jurnalisti urmaresc bloguri, exista tot mai putine redactii fara jurnalisti bloggeri sau site-uri de ziare / reviste / posturi TV / radio fara bloguri.

Posted by Carmen at 05:57:46 am into the following categories: Despre bloguri


Trackback address for this post:
http://www.timsoft.ro/weblog/htsrv/trackback.php?tb_id=972

Comments, Trackbacks, Pingbacks:


No Comments/Trackbacks/Pingbacks for this post yet...



Comments are closed for this post.


Carmen Holotescu
Director Timsoft
Activitati curente
Despre acest blog

marker  Sindicare
marker  Microblog

cirip.ro - microblogging

marker  BlogRoll
  • Colectia de bloguri/RSS romanesti
  • Bloguri educationale romanesti
  • Bloguri business romanesti
  • My favourite eLearning blogs
  • Toate RSS urmarite
  • All RSS I read
  • marker  Blogs Tools
    marker  Powered by